35. Kaland - Gyökerek nyomában 2.
Kragmarg

Nariff folytatja útját, hogy ősei tudását és törpe mivoltát erőssítse. Kragmarg alsóvárosában sok meglepetés éri, némelyik olyan kétségbeejtő, hogy úgy gondolja, ennél már nem lehet rosszabb…legfeljebb az a sok ezer lépcső a fellegvárba menet.

Résztvevők: Nariff; Mesélő: Tammis

Nariff naplójából
1485. január 3.-21.

Az erődítmény belseje igen csak elképesztő látványt nyújtott, látszik is, hogy törpe csinálta. Nincs egy másik faj aki ilyen hatalmas és csodálatos építményeket tudott létrehozni! De amiket bent találtam… Ahhoz, hogy tovább juthassak a fellegvárba ki kellett nyitnom a lépcsősort elzáró hatalmas kaput. Ez cseppet sem bizonyult könnyű feladatnak. A kapu nyitószerkezete hat darab hatalmas kő oszloppal működött, melyeket el kellett helyezni a zárban a földön. Az erődítmény hat különböző pontján voltak ezek elrejtve. Nem kis szenvedés árán sikerült is megszereznem őket, habár legalább egy hetembe tellett – amennyire itt a föld alatt tudom az időt számítani.

397_max.jpgA fellegvárba vezető kapu

Rengeteg dolgot találtam a keresésem során – Goblinokat, Gnollokat, Halott törpéket, egy minotauruszt,  és még sorolhatnám… rengeteg kincset találtam és rengeteg pénzt… találtam egy flaskát melyet ha kinyitok dobhártya szaggató sikoltást hallatt magából, míg be nincs csukva -sajnos saját tapasztalataim alapján tanultam meg ezt a fájdalmas dolgot róla -, ráleltem egy zsákra melybe szinte bármit berakhatok soha nem telik meg – mondjuk ez az utóbbi majdnem az életembe került a zsákot őrző ládán lévő csapda miatt -. A zombi törpék voltak talán a legrosszabbak… amikor több mint százan futottak utánam egyszerre egy járatban, és rum segítségével gyújtottam fel az összes agyatlan élőholtat elképesztő látványt nyújtott. De az sem volt semmi, amikor kidöntöttem az ajtót egyenesen kettő zombira, ezzel agyonnyomva őket – mondjuk a hat figyelemmel kísérő másik zombi már más tészta volt -. Még a kincseim közé sorolhatok egy remek törpe harci bárdot is, amit itt találtam – kora ellenére kitűnő állapotban van és szinte sugárzik belőle a dicső törpe kovácsot tehetsége.
Végül is sikerült kinyitnom az ajtót és elindulnom a hosszú lépcsőn a fellegvárba.
Ez a hely, meg az egyedül utazás elég sokban megváltoztatott és a fajom iránt is megnövelte a tiszteletem és szeretetemet, most már úgy érzem, büszkén vagyok törpe! És persze - *egy piros borcsöpp díszeleg a lap alján, az utolsó sort olvashatatlanná téve az oldalon.*

fc8eb72c74addd85dc2d16d4c6997ec1.jpgKragmarg romos termei számtalan veszélyt rejtenek

Hreeyn Krónikái

Kedves olvasó! A könnyebb navigációért javasoljuk használd a címkefelhőt! A Hreeyn krónikái egy hagyományos szerepjátékkal foglalkozó társaság szabadidős fantázia terméke, mely már sok éve folyik. Az életút játék alapjául egy Pathfinder/True D20 szabályrendszer szolgál. Itt a blog virtuális hasábjain szeretnénk megörökíteni a történeteket, melyeket átélünk, hogy szép emlékeket hagyjunk magunknak, és hogy mások is esetleg örömüket leljék benne. Az itt feltűnő tartalmak, csupán hangulati értékűek, szerzői jogot nem sértenek. A történet, a mindenkori kalandmester saját agymenéséből táplálkozik, ám előfordul, hogy idő hiányában, publikált forrásokhoz nyúlt a kalandok megteremtéséhez, ezeket a forrásokat a lehető legpontosabban igyekszik feltűntetni. Feltűnnek más szerzők művei is, ezeket megjelölve, a saját beleegyezésükre kerülnek ki a blogba. Az ezen felül előforduló esetleges egyezések csak puszta véletlenek, ebből adódó kellemetlenségekért előre is elnézést kérünk. Kellemes kikapcsolódást és olvasást kívánunk.

Friss topikok

Naptár

július 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
süti beállítások módosítása